Netværk for Yngre Planlæggere

Velkommen til Netværk for Yngre Planlæggeres tilmeldingsmodul.

Du melder dig ind ved at trykke på tilmeld i menuen ovenfor.

Er du medlem kan du logge ind i medlemsportalen, hvor man kan se stamoplysninger, få overblik over opkrævninger og melde dig ud.

Som medlem bliver du en del af et stort tværfagligt netværk. I netværket kan du møde ligesindende med interesse for byudvikling og planlægning.  Vi er arkitekter, geografer, økonomer, ingeniører, landskabsarkitekter, sociologer og meget andet. Vi er både under uddannelse og færdiguddannede. Der er ingen aldersgrænse for medlemskab af NYP.

Private personer kan blive medlem for 100 kr. om året. Medlemskabet giver adgang til NYPs netværk og rabat til samtlige NYP arrangementer.

Er du en virksomhed, offentlig eller privat organisation om ønsker at indgå et samarbejde med NYP, så kontakt os på mail@nyp.dk